Sunday 9 December 2007

週末慶烚烚

我已不只一次說過,現在的工作常要通頂人都癲,但我的同事們確係可愛…
週末我們在屯門舉辦了”阿高生日慶烚烚BBQ大會”,出席率高達9成!!
我好像吃了一整天要吃的東西…
還有幸運地在雀局中力保不失…
不過…
歡樂既時光好快過…
下星期又要回到灣仔作戰了…
I have said more than once that I need to work overtime very often now, I almost gone crazy…but my colleagues are so lovable…
We organized a BBQ gathering to celebrate our colleague‘s birthday this weekend, the attendance was over 90%!!
I ate so many…
And luckily I didn’t lose in the Mahjong game…
But…
Happy moments always pass quickly…
I will be busy working again next week…
言ったことあるかな、今の仕事は残業ばっかりで、超大変だけど、同僚達はみんな可愛い。。。
週末にある同僚の誕生日のために、焼肉会が行われた、出席は90%以上だった!!
たくさん食べたし、
運が良くて、麻雀に負けなかった。。。
でも。。。
楽しい時間が速くたって。。。
来週はまた仕事、忙しくなりそう。。。

2 comments:

Anonymous said...

おい~~!msnに俺は入ったこともないぞ!何か勘違いしているらしいな
俺はお前の考えほど変な人じゃねえって
ㅜ_ㅜ_ㅜ_ㅜ_ㅜ_ㅜ
お肉おいしそうだな、、俺も食いたいな

Debbie=ビンギ said...

そっか。。
申し訳ございません。。。