Tuesday 25 September 2007

99分

凌晨5點鐘.不用趕稿竟然失眠…
這套電影我看了100次…
很遺憾不是在戲院看,否則我會給它100分.
Its 5 am in the morning, I don’t need to work overnight but I am sleepless…
I have watched this movie for 100 times already…
So regret that I was not watching it in the cinema, or I will give it full mark.
朝5時だ、仕事しないのに、眠れない。。。
この映画あたしは100回も見てた。。。
映画館で見たら、満点だと思うね、残念だ。

4 comments:

Anonymous said...

5 marks deducted coz u realise scissorhand is not innocent, he chose Winona Ryder...wahaha

Debbie=ビンギ said...

yeah..according to the"田雞vs田亮"theory..haha

Anonymous said...

何だ~この映画俺も1回は見たことある~
でもさ~俺は感情的にちょっと冷たいかなと思われた。感動うけられない。。。bb

最近だんだん涼しくなるうちは。香港はどう?風邪引かないよう注意してね~!^^

Debbie=ビンギ said...

えええ。。あたしはこの映画を見てた時、何回も泣いてたのに。。。