Tuesday 4 September 2007

分類小廣告

小妹學成歸來後還是加入了雜誌社…
隔週五出版,請多多支持…
唔買都請行過便利店揭下…
可能還未慣,可能真的太harsh,才剛開始就想放棄了…
別人看過告訴我好與壞,我才有動力繼續下去.

p.s.除了雜誌外,還可瀏覽網頁:
http://www.amymagazine.com/revamp2/

I chose to work for magazine again after coming back…
It is published on every alternate Friday…
May be I still not used to working, or may be its really too harsh, I want to give up even I just started…
I need the comment and support from other people, as a motivation for me to continue.

留学に行って帰って、あたしはまだ雑誌の仕事を選んだ。。。
この雑誌は隔週の金曜日に出版されてる。。。
まだ慣れてないかな、本当に大変かな、仕事を始めたばっかりのに、もうあきらめたい。。。
ほかの人が評判してくれて、慰めてくれたら、あたしはやる気が出せると思う。

7 comments:

Sue said...

我想意志力是沒問題,但是身體有時會腰酸背痛是很難控制的哩,因為這裡的工作我是頗鍾意,所以要多做運動克服這個困難了,一起加油哦!

Debbie=ビンギ said...

多謝先!
你都係我工作的動力之一...
因為今日見你係老總面前無故喪笑...
原來有人同我差不多...
哈哈!!

Anonymous said...

我睇嗰本amy冇晒你寫啲嘢喎...唔係要我俾錢自己買吓嘛

Sue said...

我都睇過無晒你寫d野的ELLE,嘩哈哈!!!

Debbie=ビンギ said...

雞姐:
最多下次撕之前俾你睇左先lor...

sue:
i was just a small potato, no difference without me...

Anonymous said...

おい~始まったばっかりじゃない?まだまだ時間あるからゆっくりやっていけば慣れるから。。^^
俺来週に韓国 戻るんだ。今はもう早く戻りたい、、、何か友たちとか家族とか会いたいんだ~~

Debbie=ビンギ said...

june??jifunさんかな??無事に国へ帰ったら、知らせてよ~~